Targi w Chinach i Azji
  • Strona główna
  • Targi w Kantonie 2023
    • Spotkajmy się na Targach w Kantonie 2023
    • Targi Kantońskie 2023
    • Targi Kanton 2023
    • Canton Fair 2023
    • Targi w Chinach 2023
    • Targi w Hong Kongu 2023
  • Usługi inspekcyjne w Chinach
  • Audyt fabryki w Chinach
    • Audyt fabryki Chiny 2023
    • Audyt fabryki
  • Kontakt

Targi żywności i napojów 2017 / 2018


Promocja polskiego eksportu na rynkach zagranicznych

Picture

Specjalistyczne Targi Spożywcze FOOD MARKET COURT 2017

Już w marcu 2017 roku tysiące profesjonalistów odwiedzi Specjalistyczne Targi Spożywcze Food Market Court 2017.

Profesjonaliści branżowi, specjaliści z dziedziny badań i rozwoju, systemów jakości i handlu, kupcy z sieci handlowych, eksporterzy i zagraniczni importerzy, i wiele innych ciekawych osób przybędzie, aby zobaczyć największą wystawę produktów spożywczych, maszyn do produkcji, przetwarzania, pakowania żywności - od setek dostawców pod jednym dachem. To jedyne miejsce, gdzie najnowsze trendy produkcyjne i produkty spożywcze, które dzięki nim powstają, są tak łatwo dostępne.


Targi Food Market Court  2017 odbędą się w dniach 7-9 marca 2017 w hali E Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie k. Warszawy.
Food Market Court to specjalistyczne targi spożywcze, skierowane do profesjonalistów zajmujących się produkcją i handlem żywnością. Ideą wydarzenia jest integracja najlepszych specjalistów z branży, stworzenie komfortowych warunków do rozmów handlowych i nawiązanie nowych umów pomiędzy dostawcami i kupcami z kraju i zagranicy. Przez trzy dni będzie można zapoznać się z ofertą najlepszych firm z wyspecjalizowanych sektorów rynku, w tym m.in. producentów i dystrybutorów z branży mięsnej, dań gotowych oraz przetwórstwa owocowo-warzywnego.
Targom i spotkaniom towarzyszyć będą:
  • wykłady
  • prelekcje
  • panele dyskusyjne
  • spotkania z ekspertami
Specjaliści podpowiedzą Ci jak zarabiać więcej, jak poradzić sobie z problemami nękającymi branżę, jak efektywnie wprowadzić na rynek nowy produkt i dostosować ofertę do potrzeb odbiorców.

Kupcy i dostawcy w jednym miejscu

Rozmowa z Arturem Stasiakiem, przedstawicielem firmy KJOW – organizatorem spotkań biznesowych „Meat Market”, „Food Convenience” i „POW-er”, towarzyszących targom „WARSAW PACK” oraz „Warsaw Food Tech”.
 
Podczas Targów „WARSAW PACK” i „Warsaw Food Tech”, które odbędą się w dniach od 7 do 9 marca 2017 r. w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie, KJOW organizuje aż trzy spotkania biznesowe. Co to będą za wydarzenia?
 
- Podczas „Targów Opakowań WARSAW PACK 2017” oraz „Międzynarodowych Targów Technologii Spożywczych WARSAW FOOD TECH 2017” będziemy mieli przyjemność organizować aż trzy wydarzenia. Będą to „Meat Market” – spotkanie dostawców i kupców mięsa oraz wyrobów mięsnych, które będzie odbywało się 7 marca 2017 r., „Food Convenience” – spotkanie dostawców i kupców dań gotowych zaplanowane na 8 marca 2017 r. oraz organizowany przez nas po raz pierwszy „POW-er” – spotkanie dostawców i kupców przetworów owocowo-warzywnych, które będzie miało miejsce w środę, 9 marca 2017 r. Wydarzeniom będą towarzyszyły specjalistyczne wykłady, konsultacje eksperckie lub interesujące prezentacje. Wszystkie konferencje będą odbywały się w wyjątkowej atmosferze, sprzyjającej prowadzeniu rozmów i zawieraniu kontaktów biznesowych. 
 
- Jednak spotkania, wykłady i prezentacje to z pewnością nie wszystko. Na co jeszcze mogą liczyć uczestnicy „Meat Market”, „Food Convenience” i „POW-eru”?
 
- Podczas wszystkich wydarzeń będzie funkcjonowała „Strefa VIP ” – będzie to ekskluzywne miejsce, pozwalające na komfortowe prowadzenie spotkań biznesowych. Co więcej, kolejnym wydarzeniem towarzyszącym będą Specjalistyczne Targi Spożywcze „Food Market Court” dla branży mięsnej , dań gotowych i przetwórstwa owocowo warzywnego – gdzie można będzie zapoznać się z najnowszą ofertą producentów i dystrybutorów w/w branż. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewniane przez nas warunki spełniały oczekiwania nawet najbardziej wymagających gości.
 
- „Meat Market” i „Food Convenience” to wydarzenia dobrze znane w branży mięsnej i dań gotowych. Proszę powiedzieć nieco więcej o korzyściach płynących z uczestnictwa w tych konferencjach.
 
- „Food Convenience”, odbywające się jeszcze w zeszłym roku pod nazwą „Fresh Convenience”, to spotkanie dostawców produktów typu convenience z kupcami z sieci handlowych. Wszystkie rozmowy biznesowe odbywają się w komfortowych warunkach Kupieckiego Centrum Handlu, odwrotności typowych targów, gdzie swoje stoiska mają kupcy poszczególnych sieci handlowych, a odwiedzającymi są oferujący produkty i wyroby. Wydarzeniem towarzyszącym „Food Convenience” jest prezentacja i degustacja dań gotowych przygotowywanych na bieżąco przez kucharzy. Następnie potrawy są oceniane. Podobnie działa „Meat Market” z tą różnicą, że wydarzeniem towarzyszącym rozmowom handlowym są wykłady prowadzone przez ekspertów z branży. 
 
„POW-er” to konferencja, która w 2017 r. odbędzie się po raz pierwszy. Co wyróżnia to wydarzenie?
 
- „POW -er" konferencja, którą organizujemy pod hasłem "Siła przetwórstwa owocowo-warzywnego w Polsce”. To wyjątkowe wydarzenie w skali naszego kraju. Podczas „POWER-u” przede wszystkim będą odbywały się spotkania przetwórców i importerów z branży z kupcami. Umożliwią one zawarcie nowych kontaktów biznesowych oraz rozpoczęcie współpracy. Będą towarzyszyły im wykłady dotyczące rynku i sprzedaży przetworów owocowo-warzywnych w Polsce oraz towarów przeznaczonych na eksport.
 
Dlaczego warto uczestniczyć w organizowanych przez Państwa wydarzeniach?
 
- Wszystkie trzy wydarzenia to niepowtarzalna okazja dla dostawców na nawiązanie kontaktów biznesowych z największymi sieciami handlowymi w Polsce i za granicą. Dzięki temu, że w ciągu jednego dnia w jednym miejscu gromadzą się setki osób z branży, a atmosfera sprzyja rozmowom biznesowym, naprawdę łatwo o  zainicjowanie obiecujących negocjacji i zawarcie intratnych umów. Co więcej, kupcy mogą także łatwo odnaleźć interesujące ich produkty i rozpocząć rozmowy z dostawcami. Dzięki temu, udział w wydarzeniu może być ogromnym krokiem w kierunku rozwoju firmy, który umożliwi poszerzenie grona odbiorców, a tym samym podniesienie rozpoznawalności firmy i relatywne zwiększenie jej przychodów.
 
- Jak dużym zainteresowaniem w poprzednich latach cieszyły się wydarzenia organizowane przez KJOW? 
 
- Nasze konferencje cieszą się dużym zainteresowaniem. Wystarczy tylko wspomnieć, że w zeszłym roku organizowane przez nas jedno z największych wydarzeń w branży owocowo-warzywnej „Fresh Market”, odbywając się we wrześniu w MCC Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim, gościło około 350 osób ze 150 firm. Nowe  wydarzenia natomiast, takie jak „Meat Market” i „Food Convenience”, liczyły około 150 uczestników z 60 firm. Zgodnie z naszymi przewidywaniami w 2017 roku organizowane przez nas konferencje będą cieszyły się jeszcze większym zainteresowaniem. Wnioskujemy to na podstawie dużego zainteresowania i nieustannie napływających zapytań od naszych potencjalnych gości i partnerów.
 
A dlaczego zdecydowali się Państwo na to, aby konferencje odbywały się właśnie w czasie trwania „WARSAW PACK” i „Warsaw Food Expo” w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie?
 
Branża mięsna, dań gotowych czy przetworów owocowo-warzywnych nie mogłaby istnieć bez innowacyjnych opakowań i nowych technologii, dlatego uznaliśmy za naturalne iż nasze wydarzenia powinny towarzyszyć  targom „WARSAW PACK” i „Warsaw Food  Tech” Co więcej, to także wygodne rozwiązanie dla dostawców i handlowców, którzy będą mogli uczestniczyć w wielu wydarzeniach w tym samym czasie. Pozwoli to na oszczędność cennego czasu, przeznaczonego na delegacje i sprawi, że kilkudniowy wyjazd stanie się naprawdę opłacalny. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z programami nadchodzących wydarzeń na naszych stronach internetowych. Do zobaczenia w marcu 2017 r. na „Meat Market”, „Food Convenience” i „POW-erze”. Zapraszamy do rezerwacji stoisk na Food Market Court”

Więcej: CentralneTargi
Picture

Dobra zmiana na rynku przetwórstwa spożywczego.

Rynek spożywczy to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów produkcyjnych w Polsce z dużym potencjałem eksportowym. 

Zgodnie z ogłoszoną przez Ministerstwo Rozwoju Strategią na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju „w dłuższej perspektywie zdolność do konkurowania polskich towarów na zagranicznych rynkach będzie zależała już nie tylko od ich ceny, ale przede wszystkim od ich poziomu technologicznego,(…) a unowocześnienie oferty eksportowej jest jednym z głównych warunków przesunięcia się polskich firm w stronę bardziej dochodowych ogniw w globalnych łańcuchach wartości.”

Odpowiedzią na zapotrzebowanie polskiej branży przetwórstwa spożywczego w kierunku podniesienia wartości rynkowej produktów spożywczych są organizowane w marcu 2017 w Międzynarodowym Centrum Targowo Kongresowym PTAK WARSAW EXPO Międzynarodowe Targi Technologii Spożywczych WARSAW FOOD TECH 2017, Specjalistyczne Targi Spożywcze FOOD MARKET COURT 2017 oraz Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Opakowań WARSAW PACK 2017.

Targi Warsaw Food Tech 2017, Food Market Court 2017 i Warsaw Pack 2017 to okazja m.in. na pokazanie możliwości rozwoju technologii spożywczych i prezentację trendów branży przetwórstwa spożywczego Targi mają na celu zwiększenie innowacyjności polskich towarów, co w dłuższej perspektywie pozwoli konkurować polskim producentom na zagranicznych rynkach.

Targi Warsaw Food Tech 2017, Food Market Court 2017 i Warsaw Pack 2017 swoim zakresem obejmują dwie spośród 12 wspieranych przez Ministerstwo Rozwoju branż eksportowych: maszyny i urządzenia oraz polskie specjalności żywnościowe. Targi poprzez swój międzynarodowy charakter mają na celu sprzyjać budowaniu pozytywnego wizerunku Polski w świecie, zwiększeniu konkurencyjności polskich wyrobów na rynkach zagranicznych oraz promowanie Marki Polskiej Gospodarki.

Mamy zaszczyt poinformować o podjęciu długofalowej współpracy w zakresie organizacji branżowych wydarzeń targowych pomiędzy Holdingiem Ptak SA a firmą KJOW Sp. z o.o. KJOW jest wieloletnim organizatorem renomowanych spotkań producentów branży spożywczej z kupcami sieci handlowych. Holding Ptak SA jest operatorem 2 największych w Europie Centralnej centrów wystawienniczych Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie k. Warszawy oraz w Ptak Fashion City w Rzgowie k. Łodzi. Owocem współpracy jest organizacja w ramach FOOD MARKET COURT 2017 spotkań B2B producentów i kupców sektorów przetwórstwa mięsa, owoców i warzyw oraz dań gotowych. 

Atuty wynikające z połączenia sił obu firm w celu realizacji specjalistycznych targów branży spożywczej trafnie pokazał Pan Artur Stasiak, przedstawiciel KJOW:  "Branża mięsna, dań gotowych czy przetworów owocowo-warzywnych nie mogłaby istnieć bez innowacyjnych opakowań i nowych technologii, dlatego uznaliśmy za naturalne iż nasze wydarzenia powinny towarzyszyć  targom „WARSAW PACK” i „WARSAW FOOD TECH” organizowanych przez zespół Ptak Warsaw Expo. Co więcej, to także wygodne rozwiązanie dla dostawców i handlowców, którzy będą mogli uczestniczyć w wielu wydarzeniach w tym samym czasie. Pozwoli to na oszczędność cennego czasu, przeznaczonego na delegacje i sprawi, że kilkudniowy wyjazd stanie się naprawdę opłacalny."

Więcej: TargiZywnosci.pl

Picture

Produkujesz lub dostarczasz produkty spożywcze? Nie możesz przegapić Food Market Court

Pozyskiwanie odbiorców produktów spożywczych zwykle jest dość drogie i czasochłonne. Przekonał się o tym każdy producent, który był zmuszony do częstych wyjazdów w delegacje, z których nie wszystkie skończyły się podpisaniem wiążących umów. Dobrym pomysłem na usprawnienie tego procesu jest udział w konferencjach branżowych, takich jak Meat Market, Food Convenience czy POW-er.
Dlaczego udział w konferencjach z branży convenience, mięsnej i przetwórstwa owocowo-warzywnego się opłaca?
Konferencje producentów oraz kupców produktów wymienionych branż gromadzą setki osób z branży. Dzięki temu, poświęcając zaledwie jeden dzień, jesteś w stanie odbyć wiele spotkań z potencjalnymi kontrahentami i zapoczątkować z nimi współpracę. Kupców jest wielu, przez co masz ogromną szansę na znalezienie zbytu dla swoich towarów. To się naprawdę opłaca, ponieważ oszczędzasz na kosztach paliwa, noclegu i czasie, który musiałbyś poświęcić na liczne wyjazdy.

Jak znaleźć odpowiednią konferencję?

Jednym z najważniejszych wydarzeń w roku jest Food Market Court. To trzydniowe wydarzenie łączące w sobie trzy konferencje handlowe i specjalistyczne targi spożywcze. W ciągu zaledwie trzech dni odbywają się spotkania biznesowe uczestników branży mięsnej, convenience i przetwórstwa owocowo-warzywnego.  Równolegle odbywają się targi gdzie producenci i usługodawcy prezentują swoją ofertę. Organizowane wydarzenie pozwala producentom znaleźć kupców na swoje towary, a także pozyskać nowe kontakty biznesowe i zdobyć większą orientację na rynku. Food Market Court odbędzie się w dniach 7-9 marca w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie.

Więcej: FoodMarketCourt.pl



Targi żywności, napojów i rolno-spożywcze na świecie 2016

 Styczeń 2016

IranNutex 2016 Exhibition of Nuts, Dried fruits and Relevant industries Iran Nuts                              2-5 stycznia 2016  Iran

GREEN WEEK MIĘDZYNARODOWE TARGI ŻYWNOŚCI, ROLNICTWA I OGRODNICTWA       15-24 stycznia 2016 Niemcy

Agro Eurasia 2016, 9th International Agriculture and Agricultural Mechanization Fair                     21-24 stycznia 2016 Turcja

IPM Essen Międzynarodowe Targi Ogrodnicze                                                                                26-29 stycznia 2016 Niemcy

AGROmashEXPO and Agrárgép (Agricultural Machine) Show                                                       27-30 stycznia 2016 Węgry

Targi Rolno-Spożywcze MERSIN AGRODAYS                                                                               28-31 stycznia 2016 Turcja ( WPHI )

AGROVET International Exhibition of Agricultural Industry and Relevant Services               31 stycznia - 3 lutego 2016 Iran

ISM Targi Słodyczy i Przekąsek                                                                                             31 stycznia - 3 lutego 2016 Niemcy ( WPHI )


Luty 2016

Fruit Logistica Fresh Products Sector                                                                                                2-5 lutego 2016 Niemcy    ( WPHI )

PRODEXPO
Międzynarodowa wystawa żywności i napojów                                                           8-12 lutego 2016 Rosja ( WPHI )

GRAIN Tech Expo, Fruit Vegetables Logistics, Agro Animal Show                                                 10-12 lutego 2016, Ukraina

EURASIA AGRO EXPO NAJWIĘKSZE TARGI ROLNE w Turcji                                                    11-14 lutego 2016, Turcja ( WPHI )

IFDTEX
The International Food Drink and Technology Exhibition                                                   11-14 lutego 2016, Grecja ( WPHI )

FISH INTERNATIONAL - MIĘDZYNARODOWE TARGI BRANŻY RYBNEJ I OWOCÓW MORZA 14-16 lutego 2016 Niemcy

SALIMA Targi Spożywcze / MBK Targi Młynarstwa, Piekarnictwa i Cukiernictwa / INTECO           17-20 lutego 2016 Czechy ( WPHI )

Fruchtwelt Targi Ogrodnictwa, Sadownictwa i Przetwórstwa                                                           19-21 lutego 2016 Niemcy

INTERGASTRO Międzynarodowe Targi Branży HoReCa ( lody, napoje, kawa )                             20-24 lutego 2016 Niemcy ( WPHI )

Gulf Food Międzynarodowa Wystawa Artykułów Rolno-Spożywczych                                            21-25 lutego 2016 Dubaj ( WPHI )

The International Agricultural Exhibition AGRA                                                                               24-28 lutego 2016 Bułgaria

AGRITECH World India 2016                                                                                                          26-28 lutego 2016 Indie


Marzec 2016

Targi Food, Hotel & Tourism Bali 2016                                                                                             3-5 marca 2016 Indonezja ( WPHI )

Międzynarodowy Salon Przemysłu Spożywczego SIAG w Oranie                                                  9-12 marca 2016 Algieria ( WPHI )


ProWein Międzynarodowe Targi Win i Alkoholi                                                                               13-15 marca 2016 Niemcy ( WPHI )

TAVOLA Trade fair for fine foods and fresh products                                                                      13-15 marca 2016 Belgia ( WPHI )

AAHAR
International Food and Hospitaity Fair                                                                               15-19 marca 2016 Indie ( WPHI )

FOOD EXPO International Food and Beverage Exibitions                                                             19-21 marca 2016 Grecja ( WPHI )


China National Sugar and Alcoholic Commodities EXPO Chengdu                                               26-28 marca 2016 Chiny ( WPHI ) Specjalistyczne targi napoi alkoholowych – wódki, wina i piwa.

Kwiecień 2016

SIAL CANADA 2016 - Międzynarodowe targi żywności i produktów spożywczych                       13-15 kwietnia 2016 Kanada ( WPHI )

DJAZAGRO Targi spożywcze i wyposażenia dla przemysłu spożywczego                                   18-21 kwietnia 2016 Algieria ( WPHI )

FRESKON The largest trade show for fresh fruit and vegetables in SE Europe                            21-23 kwietnia2016 Grecja ( WPHI )

Alimentaria International Food & Drinks Exhibition                                                                        25-28 kwietnia 2016 Hiszpania ( WPHI )

SIAM Międzynarodowy salon rolnictwa w Maroku                                                                  26 kwietnia - 1 maja 2016 Maroko ( WPHI )


Maj 2016

Iran Agro International Agricultural Trade Fair / Iran food + bev tec / Iran food + hospitality             30 maja - 2 czerwca 2016 Iran


Czerwiec 2016


Africa Big 7, Galagher Convention Centre 19-21 czerwca 2016 – polski pawilon wraz z ARR/MinRol


Targi 2015


2-5 września 2015 Ryga, Łotwa Międzynarodowe Targi Żywności, Napojów oraz Przetwarzania i Pakowania Żywności RIGA Food 2015

3-6 września 2015 Istanbuł, Turcja Międzynarodowe Targi Żywności oraz Przetwórstwa WORLDFOOD ISTANBUL 2015

3-6 września 2015 Istanbuł, Turcja Międzynarodowe Targi Opakowań i Przetwórstwa Żywności IPACK 2015

10-13 września 2015 Ankara, Turcja Targi Żywności AGROTEC 2015 Ankara

Międzynarodowe Targi Spożywcze WORLDFOOD MOSCOW 2015

Targi Konsumpcyjne ITF AGRO FOOD 2015 Skopje

12-17 września 2015 Monachium, Niemcy Targi Piekarnictwa, Cukiernictwa i Snacków IBA  2015

18-20 września 2015 Erewań, Armenia Międzynarodowe Targi Wielobranżowe ARMENIA EXPO 2015 Yerevan

Międzynarodowe Targi Technologii oraz Handlu Olejami Roślinnymi i Tłuszczami Zwierzęcymi OILS+FATS 2015 Munchen

Międzynarodowe Targi Spożywcze SEA FOOD 2015 Barcelona

Targi Przemysłu Mięsnego SLAVAKTO 2015 Utrecht

Międzynarodowe Targi Owocowo-Spożywcze MACFRUT 2015 Casena

Targi Herbaty i Kawy WORLD TEA&COFFE EXPO 2015 Mumbai

Miedzynarodowa Wystawa Rolno-Spożywcza AGROKOMPLEKS 2015

10-14 października 2015, Kolonia, Niemcy Targi Spożywcze ANUGA 2015 Köln (Koln)

Międzynarodowe Targi Żywności AGROKOS / DRINKS 2015

Food and Hospitality Ireland, Dublin, Irlandia, 16-17 września 2015 r.

29 września - 02 października 2015 Kuala Lumpur, Malezja FOOD & HOTEL MALAYSIA 2015

Targi Wina i Potraw WINE, FOOD i GOOD LIVING 2015 Helsinki

Targi Technologii Żywności FOOD TECH 2015 Istambul

Międzynarodowe Targi Spożywcze, Opakowań i Technologii WORLDFOOD UKRAINE 2015

Targi Branży Owocowej FRUIT ATTRACTION 2015 Madrit

Targi Żywoności TALLININ FOODFEST 2015

Miedzynarodowe Targi Wina EXPOVINA 2015 Zurich

Międzynarodowe Targi Żywności, Napojów i Technologii WORLDFOOD 2015 Kazakhstan

Międzynarodowe Targi Rybołostwa EXPO PESCA 2015 Lima

Targi Rolne ELMA 2015

11-13 listopada 2015, Szanghaj, Chiny FHC CHINA 2015 (China’s Global Food & Hospitality Trade Show)

Międzynarodowe Targi Spożywcze GOOD FOOD SHOW 2015 Glasgow

XVIII Międzynarodowe Targi Spożywcze PRODEXPO 2015

Targi Owoców i Warzyw FRIUTTRADE 2015 Santiago

Międzynarodowe Targi Słodyczy SWEETS & SNACKS CHINA 2015 Shanghai

Targi Żywności, Napojów i Technologi Spożywczych AGRO FOOD DRINK TECH 2015 Tbilisi

Bałtyckie Targi Żywności i Napojów BAF 2015 Vilnius

22-24 listopada 2015, Lizbona, Portugalia Międzynarodowe Targi Żywności, Hotelarstwa i Technologii dla Przemysłu Spożywczego ALIMENTARIA & HOREXPO LISBOA 2015

24-26 listopada 2015 Tel Awiw, Izrael  Israfood 2015 - 32 Międzynarodowe Targi Branży Spożywczej i Napojów

Targi przemysłu Spożywczego GULFOOD Manufacturing 2015 Dubai

Światowy Salon Żywności SIAL 2016 Paris

Targi Technologi Spożywczych i Opakowań FOOTECH 2016 Herning

Targi Rolne AGRARIA 2016 Wels (Szwajcaria)

Światowe Targi Technologii Produkcji Napojów i Płynnych Pokarmów DRINKTEC 2013 Munchen


Katalog Polskich Eksporterów na targach zagranicznych


Aktualności

Biedronka najczęściej obecna w mediach spośród sieci handlowych. Głównie dzięki działaniom PR

Informacja prasowa: Newseria.pl


Marka Biedronka w ciągu ostatnich 12 miesięcy była liderem działań z zakresu public relations. To już trzeci rok z rzędu. Zadecydowały o tym aktywne działania public relations, częstotliwość, jakość oraz zasięg opublikowanych informacji, które ukazały się dzięki komunikatom prasowym, przedsięwzięciom z zakresu społecznej odpowiedzialności. Aby podobny efekt uzyskać dzięki reklamom, sieć musiałaby kupić powierzchnię i czas antenowy za około 155 mln zł. Kolejne dwie sieci uzyskały wynik dwukrotnie niższy.
– Można wyróżnić kilka aspektów przekazów medialnych na temat marek handlowych w Polsce – wskazuje w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Marcin Szczupak, kierownik działu raportów medialnych w firmie Press-Service. – Głównym jest oczywiście informowanie o produktach na półkach. Bardzo często taka informacja wiązana jest z akcjami promocyjnymi, jak na przykład „Gang Świeżaków” sieci Biedronka. Innym tematem są inwestycje, domena prasy i portali regionalnych, kolejnym – kwestie związane z koszykami cenowymi. Bardzo ważnym aspektem komunikacyjnym sieci handlowych jest aktywność CSR niezwiązana ze statutową działalnością, dotycząca np. pomocy społecznościom lokalnym.
Jak wynika z tegorocznej edycji badania Top Marka, przygotowanego przez magazyn „Press” i Press-Service Monitoring Mediów, tradycyjna prasa nadal jest podstawowym nośnikiem informacji o brandach i wpływa na kreowanie ich wizerunku. Tegoroczna analiza wyłoniła najczęściej i najlepiej opisywane marki w jedenastu branżach. Wśród sieci handlowych po raz kolejny liderem była Biedronka, przed Tesco i siecią Carrefour, liczba publikacji wyniosła 4,2 tys. vs. 2,4 tys. i 1,6 tys. 
– Biedronka jest niekwestionowanym liderem wśród sieci handlowych od trzech lat, zarówno w kontekście ilościowym przekazu, jakościowym, jak i generowanego zasięgu – precyzuje Marcin Szczupak. – Tak dobry wynik w zestawieniu z innymi sieciami to przede wszystkim kwestia liczby publikacji i generowanego zasięgu. W tych dwóch parametrach Biedronka pobiła konkurencję. Liczba publikacji związana była głównie z inwestycjami, ale nie tylko. 
Zdaniem kierownika działu raportów w firmie Press-Service niemały wpływ na przekazy medialne marek ma także polityka. Chodzi m.in. o wypowiedzi polityków, np. słowa Jarosława Kaczyńskiego z 2011 roku o tym, że Biedronka „jest dla najbiedniejszych”, a także Ewy Kopacz z ostatniej kampanii na temat skutków planowanego podatku handlowego dla sieci. Poza tym o sieciach handlowych mówiło się w kontekście zakazu handlu w niedzielę oraz pozytywnego wpływu programu Rodzina 500 plus.
– Polityka to zagadnienie, które również buduje przekaz medialny wokół sieci handlowych – potwierdza Marcin Szczupak. – Ale z realizowanych przez nas cyklicznie badań wynika, że przekaz dotyczący brandu w 25 do 30 proc. jest wprost generowany przez aktywność działów komunikacji i PR. To przede wszystkim komunikaty prasowe, a także aktywność rzeczników i specjalistów ds. PR w zakresie wypowiedzi i kreowania korzystnej tematyki.
O sukcesie PR-owym zdaniem Marka Sokoła, prezesa zarządu agencji Kancelaria PR, decyduje efekt medialny, czyli to, ile, jak i w jakim kontekście mówiło się o danej marce. W ramach tegorocznego badania Top Marka przeanalizowano prawie 18 mln publikacji, w tym 307 tys. tekstów prasowych, 1,7 mln materiałów internetowych oraz 15,6 mln wpisów i komentarzy na portalach społecznościowych.
– Najważniejszy jest dla PR-owców i klientów jest tzw. ekwiwalent reklamowy, czyli powierzchnia reklamowa czy czas antenowy, który spółka musiałaby kupić, żeby zaistnieć w podobnym do uzyskanego dzięki takiej komunikacji wymiarze – tłumaczy Marek Sokół. – Biedronka także tutaj jest liderem, bo w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy ekwiwalent uzyskany dzięki działaniom PR to ponad 155 mln zł. Jeżeli chciałaby kupić reklamę o podobnym stopniu oddziaływania, obecną w takim samym zakresie w mediach, musiałaby właśnie tyle za nią zapłacić.
W ubiegłym roku media dużo uwagi poświęciły zmianie na stanowisku dyrektora generalnego sieci. Interesowały się również działaniami z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Specjaliści PR doradzający Biedronce prezentują markę na przykład w najmniejszych miejscowościach, przy okazji choćby wydarzeń związanych z ruchem olimpiad specjalnych. Media piszą także o konkursie literackim „Piórko”, akcji „Kino z Biedronką” czy wspólnej akcji sieci i Fundacji DKMS.
– Biedronka od kilku lat się zmienia w zakresie asortymentu – wyjaśnia prezes zarządu agencji Kancelaria PR. – Na półkach widzimy coraz częściej produkty premium, owoce morza, produkty bezglutenowe, dla osób, które chcą dbać o dietę, w przypadku ryb mamy certyfikaty zrównoważonego rybołówstwa. Konsumenci, którzy patrzą na metki i chcą jeść zdrowo, znajdują tam wciąż coś nowego dla siebie kierujący się bardziej designem – wyroby, do których rękę przyłożyli znani projektanci jak Paprocki & Brzozowski czy Maciej Zień. Do tej pory nazwiska te były kojarzone tylko z produktami z najwyższych półek, teraz trafiły także do Biedronki.

Informacja prasowa: Newseria.pl


Aż 10 wyrobów z sieci Żabka i Freshmarket nagrodzonych!

2015-03-06
Newseria.pl

10 produktów dostępnych na wyłączność w sklepach Żabka i Freshmarket, zostało wyróżnionych certyfikatem „Doceń polskie”, nad którym patronat honorowy sprawuje Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Artykuły spożywcze zostały nagrodzone za wyjątkową jakość oraz  typowy, „polski akcent”.


W gronie certyfikowanych produktów znalazły się kabanosy Specialité oraz kiełbasa krakowska, która uznawana jest za jeden z najbardziej kojarzących się z Polską produktów. W kategorii słodycze zwyciężyły Wafle Andruciki, których delikatny smak zna już kolejne pokolenie najmłodszych konsumentów. W gronie laureatów nie mogło zabraknąć także najsłynniejszych, polskich cukierków „Krówka Pasja Smaku”.

Kapituła „Doceń polskie” przyznała nagrodę także daniom gotowym w ramach marki Tradycyjne Smaki, które skupiają typowo polskie, ulubione dania obiadowo-kolacyjne, przygotowywane na bazie tradycyjnych przepisów, z wysokiej jakości produktów, do szybkiego przygotowania w domu czy w pracy. Wyróżniono leczo pieczarkowe, fasolkę po bretońsku z kiełbasą i boczkiem, a także pulpety i gołąbki w sosie pomidorowym. Certyfikat otrzymała również ryba po grecku marki Top Fish. 

Nominowane produkty zostały poddane indywidualnej ocenie każdego członka loży ekspertów konkursu „Doceń polskie”. Współpracę merytoryczną nad przyznaniem znaku sprawują: Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP, Związek Polskie Mięso, UPEMI oraz Fundacja KLUBU SZEFÓW KUCHNI. Jurorzy przyznawali noty nie tylko za smak i wygląd zgłoszonych wyrobów. Istotny dla nich był także stosunek ich jakości do ceny. Niebawem oznaczenia „Doceń polskie” pojawią się na nagrodzonych produktach.

Więcej informacji na temat firmy Żabka Polska znajduje się na stronie www.zabkapolska.pl.   

Więcej: Newseria.pl



branża spożywcza
Cudze chwalicie, swego nie znacie. Warszawiacy pokochali kuchnię tradycyjną.

2015-03-04 
Newseria.pl

W tętniącej życiem Warszawie, powstaje pajęcza sieć lokali gastronomicznych. Zwiększa się ilość restauracji, knajp, pubów, etc. W małych miasteczkach problemem mieszkańców jest znalezienie miejsca, gdzie można coś przegryźć, wypić, zaszyć się, odgrodzić od reszty miasta i złapać chwilę wytchnienia. W stolicy natomiast, bolączką jest  zdecydowanie się na jedno z pośród tysięcy lokali, tak bardzo ze sobą konkurencyjnych. 

W ostatnim czasie dynamicznie wzrosła ilości tzw. craft-barów czyli pubów w stylu multitap, miejsc gdzie podaje się tylko i wyłącznie piwa rzemieślnicze, często w limitowanej ilości beczek. Powraca się do tradycji regionalnych co kładzie piętno na Warszawskiej kuchni.  Warszawiacy odchodzą od barów szybkiej obsługi, Fast food’ów i chińszczyzny, odnajdując dawne polskie smaki, w takich miejscach jak Kucharek Sześć, Arsenał Gesslera, czy Kuchni Warszawskiej na Powiślu. Ta ostatnia, równająca się kanonom wcześniej wymienionych, czynna już od 6:30 cieszy się powodzeniem akcji „Cudze chwalicie, Swego nie znacie - Niedzielny rosół w Kuchni Warszawskiej”. Ideą wydarzenia jest promowanie kuchni tradycyjnej jako alternatywa dla tak popularnych dań azjatyckich czy tureckich. Właściciele restauracji zapraszają wszystkich chętnych gości na darmowy talerz polskiego rosołu.

W branży gastronomicznej widać więc zmiany w nowym kierunku, a mieszkańcy dużych miast zaczęli doceniać smaki polskiej kuchni. Telewizyjne programy kulinarne często wszczepiają nam bakcyla nakazującego zmian i modyfikacji w kuchni. Zamiast tego, eksperymentujemy zastępując schabowego owocami morza, rosół i pomidorową chińską zupą Pho… A po co zmieniać to, co dobre? Po co chwalić cudze, skoro na wyciagnięcie ręki mamy nasze prawdziwe, polskie jedzenie - lekkie, ale za to pierwszorzędne smaki. Może po prostu warto zaufać tradycji i być jej wiernym nawet na talerzu.

Future Advert Agencja PR

Więcej: Newseria.pl




POLAGRA FOOD Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych.

W dniach 21-24 września 2015 r. w Poznaniu odbędą się Targi POLAGRA FOOD.

Informacje ogólne POLAGRA FOOD to projekt z długoletnią tradycją, ale aktywnie podążający za zmianami w branży spożywczej i nieustannie otwierający się na jej potrzeby wynikające z sytuacji społeczno-gospodarczej.

Korzyści dla wystawcy:
  • możliwość nawiązania kontaktów biznesowych z przedstawicielami rynku krajowego oraz z partnerami zagranicznymi
  • szansa na podjęcie współpracy z sieciami handlowymi
  • okazja do prezentacji nowości ponad 60 tys. zwiedzających*
  • sposobność do zweryfikowania oferty pod względem konkurencyjności i stopnia jej akceptacji przez rynek dodatkowe
  • bezpłatne narzędzia promocyjne wpierające premiery produktowe.

Targi POLAGRA FOOD  to wydarzenie atrakcyjne również ze względu na towarzyszące konferencje, szkolenia i panele dyskusyjne. Proponujemy spotkania z gronem ekspertów dotyczące nowych trendów w żywieniu, wyzwań marketingowych stojących przed branżą spożywczą czy szans upatrywanych w nowych kierunkach eksportowych.

Źródło: Newseria.pl



Proeksportowa konferencja rolno-spożywcza Polska-Chiny.

Informacja prasowa: Newseria.pl

Konferencja: 09:30 do 16:30 13 kwietnia 2015

Polska żywność podbije Chiny?

Konferencja podejmie zagadnienia związane z aktualnym pytaniem – „Jak zwiększyć skalę i efektywność polskiego eksportu produktów rolno-spożywczych do Chin?”. Wśród prelegentów i panelistów wystąpią zarówno polscy jak i chińscy eksperci. Informacje ogólne Wydarzenie organizowane jest przy wsparciu merytorycznym Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Agencji Rynku Rolnego oraz Ambasady Chińskiej Republiki Ludowej w Polsce.

W programie, m.in. :

  • Perspektywy rozwoju chińskiej gospodarki i implikacje dokonujących się zmian dla rynku żywności 
  • Potencjał chińskiego rynku rolno-spożywczego i pojawiające się na nim aktualne trendy
  • Taryfowe i pozataryfowe bariery w rozwoju polskiego eksportu żywności na rynek chiński 
  • Procedura wejścia z nowym produktem żywnościowym na rynek chiński 
  • Dystrybucja produktów rolno-spożywczych na rynku chińskim
  • Logistyka
  • Finansowe aspekty wymiany handlowej z Chinami
Szczegółowe Informacje i rejestracja na konferencję: www.konferencje.pchrb.pl  

Wezmą udział Uczestnikami konferencji będą przede wszystkim polscy eksporterzy oraz przedstawiciele administracji rządowej z Polski i Chin oraz przedsiębiorstwa otoczenia biznesowego.

Instytucja: Stowarzyszenie Polsko Chińska Rada Biznesu

Organizator:
Stowarzyszenie Polsko Chińska Rada Biznesu jest organizacją pozarządową, skupiającą ekspertów i przedsiębiorców działających na rynku polskim i chińskim. Powołane zostało w odpowiedzi na podniesienie stosunków polsko-chińskich do rangi partnerstwa strategicznego oraz współpracę biznesowo-inwestycyjną w ramach formatu „Europa Środkowa – Chiny (16+1)”.
PChRB promuje wymianę handlową i inwestycje między obu krajami. Kojarzy polskich i chińskich przedsiębiorców w zakresie pozyskania kapitału inwestycyjnego. Dostarcza podmiotom informacji na temat rynków i prowadzenia biznesu. Zbliża obywateli obu krajów poprzez organizowanie przedsięwzięć kulturalnych, naukowych i innych.

Miejsce:
Hotel InterContinental, ul. Emilii Plater 49, Warszawa


Warunki akredytacji Zgłoszenie uczestnictwa i uzyskanie potwierdzenia rejestracji http://konferencje.pchrb.pl/rejestracja/

Źródło:
Newseria.pl


II edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw.

Informacja prasowa:
Newseria.pl

Już dziś zaplanuj swój udział!

Wydarzenie to jest szansą dla branży spożywczej i stwarza możliwość zapoznania się z szeroką ofertą produktów z Polski, Europy i świata, jak również rozwiązaniami dostępnymi w branży produkcji żywności. Honorowy patronat nad imprezą objął prezes Agencji Rynku Rolnego. Informacje ogólne Na targi WorldFood Warsaw 2015 zapraszamy profesjonalistów związanych z branżą produkcji żywności. Wystawcami są zarówno przedsiębiorcy oferujący gotowe produkty rolno – spożywcze, jak również  przedstawiciele podmiotów związanych z procesem produkcji. Podczas trwania targów osoby związane z branżą będą miały możliwość nawiązania nowych kontaktów i poszerzenia obecnych, ocenienia zapotrzebowania rynku na ich produkty czy usługi oraz śledzenia globalnych trendów. 

Dodatkowe informacje dostępne są na stronie: www.worldfood.pl

Źródło: Newseria.pl




McDonalds Kawa
McDonald’s® po raz kolejny częstuje poranną kawą za darmo!

2015-03-03
Newseria.pl

Już po raz  kolejny McDonald’s oferuje swoim Gościom poranną kawę całkiem za darmo. Przez dwa tygodnie od startu akcji restauracje zapraszają wszystkich w godzinach porannych do spróbowania aromatycznej 100% Arabiki. Goście mogą wybierać spośród trzech rodzajów kaw: mała kawa biała, mała kawa czarna oraz małe cappuccino. Kawa serwowana jest w opakowaniach na wynos, dzięki czemu można się nią rozkoszować na miejscu w restauracji lub zabrać ją ze sobą. Co ważne, każdy Gość restauracji otrzyma kawę za darmo bez konieczności dokonywania jakiegokolwiek zakupu.

Mieszanka ziaren, z której powstaje kawa w McDonald’s została stworzona specjalnie na zamówienie firmy. Ziarna pochodzącą z plantacji w Brazylii i Ameryce Centralnej. Zostały one starannie wyselekcjonowane z najstarszego i najszlachetniejszego gatunku kawy – Arabika, który charakteryzuje się lekko kwaskowatym smakiem oraz intensywnym aromatem. Ziarna używane w restauracjach sieci pochodzą z plantacji posiadających Certyfikat Rainforest Alliance, który potwierdza, że kawa jest uprawiana z poszanowaniem środowiska naturalnego i praw plantatorów.

Promocja obowiązuje we wszystkich lokalach McDonald’s w Polsce od 2 do 15 marca 2015 roku w godzinach porannych do godziny 10:30, a w soboty i niedziele do 11:00.

Promocję wspiera kampania reklamowa. Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja DDB Warszawa, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Macroscope OMD. Z kolei Agencja 24/7Communication jest odpowiedzialna za działania PR oraz promocję kampanii na Facebooku. 

Więcej: Newseria.pl




napoje alkoholowe
Wina sieci Freshmarket rekomendowane przez Stowarzyszenie Sommelierów Polskich.

2015-02-23
Newseria.pl

Sieć sklepów Freshmarket rozpoczęła współpracę z prestiżowym Stowarzyszeniem Sommelierów Polskich. Efektem wzajemnego partnerstwa jest specjalnie wyselekcjonowana oferta win, dostępna we wszystkich sklepach w Polsce. W ramach współpracy, sieć będzie także Oficjalnym Partnerem XV edycji Mistrzostw Polski Sommelierów.


Mistrzostwa Polski Sommelierów to niewątpliwie jedno z najbardziej renomowanych wydarzeń w branży. Co roku, o tytuł mistrza rywalizuje ze sobą kilkunastu najzdolniejszych sommelierów, którzy na co dzień starają się szerzyć kulturę spożywania wina w Polsce. Ta idea przyświeca także marce sklepów Freshmarket, dlatego w tym roku sieć została Oficjalnym Partnerem XV edycji Mistrzostw Polski Sommelierów, które planowane są na maj 2015.

W ramach wzajemnej współpracy, członkowie stowarzyszenia, na czele z prezydentem, Piotrem Kameckim oraz wiceprezydentem Andrzejem Śmigielskim oraz specjaliści z sieci przygotowali  ofertę win rekomendowanych przez Stowarzyszenie Sommelierów Polskich. W doborze win uczestniczył także Andrzej Strzelczyk – Mistrz Polski Sommelierów. Rekomendację najbardziej prestiżowej organizacji winiarskiej w Polsce otrzymały między innymi hiszpańskie wino Faustino Rivero Rioja oraz włoskie Contessa Carola Primitivo di Manduria. Wina te zostały oznaczone specjalnym znakiem jakości Stowarzyszenia Sommelierów Polskich. W ciągu roku pojawią się kolejne.

-Wybraliśmy najlepsze wina w swoich kategoriach cenowych i przyznam, że cieszę się, że na półkach znajdą się butelki już od kilkunastu złotych, z dobrą relacją ceny do jakości. Tylko w ten sposób można upowszechnić kulturę picia wina w Polsce, a dzięki naszej wspólnej pracy zagwarantować Klientowi sieci Freshmarket wyselekcjonowaną jakość – komentuje Piotr Kamecki, prezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich.

Sieć Freshmarket od kilku lat rozwija kategorię win, oferując swoim Klientom wyselekcjonowane, unikatowe na rynku produkty wysokiej jakości, w atrakcyjnych cenach. W ramach współpracy ze Stowarzyszeniem Sommelierów Polskich będzie wspierać kulturę picia wina w Polsce, a także przybliżać Klientom wiedzę na temat tego wyjątkowego trunku.

Więcej: Newseria.pl




Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • Strona główna
  • Targi w Kantonie 2023
    • Spotkajmy się na Targach w Kantonie 2023
    • Targi Kantońskie 2023
    • Targi Kanton 2023
    • Canton Fair 2023
    • Targi w Chinach 2023
    • Targi w Hong Kongu 2023
  • Usługi inspekcyjne w Chinach
  • Audyt fabryki w Chinach
    • Audyt fabryki Chiny 2023
    • Audyt fabryki
  • Kontakt