Targi Pracy Ptak Expo 2015
|
PRZEJMIJ STERY SWOJEJ KARIERY!
28–29 MARCA 2015 TARGI PRACY W PTAK FASHION CITY!
Wielkimi krokami zbliża się III edycja Targów Pracy – odbędzie się już 28–29 marca (sobota, niedziela) 2015 roku w godzinach 10:00–17:00 w Ptak Fashion City. Na odwiedzających czekać będzie kilkudziesięciu pracodawców z Łodzi i województwa łódzkiego z ofertą nowych miejsc pracy. Targi dedykowane są osobom zainteresowanym podjęciem zatrudnienia lub zmianą dotychczasowej kariery zawodowej. Wstęp na Targi jest bezpłatny.
ZBUDUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ
Targi Pracy stanowią dla wszystkich poszukujących zatrudnienia ogromną szansę, by w jednym miejscu i czasie zapoznać się z proponowanymi ofertami i co najważniejsze, skontaktować się bezpośrednio z potencjalnymi pracodawcami. Dlatego na Targi Pracy koniecznie należy zabrać ze sobą CV (opcjonalnie portfolio), by od razu porozmawiać o warunkach pracy i swoich szansach na zatrudnienie.
We współpracę przy III edycji Targów Pracy poza pracodawcami włączyły się urzędy pracy z łódzkiego regionu (m.in. Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi, Powiatowe Urzędy Pracy: Łódź, Łódź-Wschód, Pabianice, Piotrków Trybunalski). Na Targach Pracy poszukiwani będą m.in.: doradcy klienta, graficy, konsultanci telefoniczni, specjaliści ds. komercjalizacji, specjaliści ds. dokumentacji produkcyjno-magazynowej, elektrycy, mechanicy, planiści produkcji, doradcy klienta, liderzy sprzedaży, kasjerzy, sprzedawcy, a także hostessy i modelki (więcej informacji o targach i proponowanych stanowisk pracy na stronie www.ptakexpo.com).
Podczas Targów Pracy nie zabraknie bezpłatnych warsztatów i szkoleń. Poprowadzą je specjaliści reprezentujący firmy i instytucje t.j.: Startup Factory, Social Media School, Ides, HrSolo. W czasie szkoleń, planowanych zarówno na sobotę, jak i niedzielę, dowiedzieć się będzie można m.in. jak zdobyć pracę dzięki social media, napisać profesjonalne CV, osiągnąć sukces na rozmowie kwalifikacyjnej, a także jak założyć własną firmę.
Ważność i skalę III edycji Targów Pracy docenili: Wojewoda Łódzki Jolanta Chełmińska, Marszałek Województwa Łódzkiego – Witold Stępień oraz Burmistrz Miasta Rzgów – Konrad Kobus, którzy objęli III edycję Targów Pracy Patronatem Honorowym.
TRAFIENI, ZATRUDNIENI!
Zarówno I jak i II edycja Targów Pracy cieszyła się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających. Do współuczestnictwa w obu wydarzeniach włączyło się łącznie kilkudziesięciu pracodawców, oferując łącznie ponad 800 nowych miejsc pracy! W poprzedniej edycji Targów udział wzięło ponad 50 pracodawców z wielu branż, m.in.: techniczno-budowlanej, gastronomicznej, handlowej, biurowej i modowej. Targi zakończyły się ogromnym sukcesem – frekwencja osiągnęła rekordową liczbę 4,5 tysiąca odwiedzających!
INSPIRACJA – CELE – PRACA – KARIERA
Idea Targów opiera się na dwóch podstawowych filarach. Pierwszym z nich jest pomoc osobom poszukującym pracy. Drugim – promocja i stworzenie pozytywnego wizerunku pracodawcy. Ich realizacja odbywa się w atmosferze sprzyjającej owocnym spotkaniom na linii pracodawca – pracownik. Różnorodna oferta Targów, obejmująca wiele sektorów, ukierunkowana jest zarówno na osoby bezrobotne, jak i poszukujące zatrudnienia, ale i wszystkich zainteresowanych znalezieniem bądź zmianą aktualnej pracy.
Równolegle z Targami Pracy odbywać się będzie Kiermasz Ogrodniczy. Wstęp na wszystkie imprezy jest bezpłatny.
Oferty Pracy
TARGI PRACY 28–29 marca (sobota, niedziela) 2015 Ptak Fashion City Godzina 10:00–17:00 Wstęp wolny!
28–29 MARCA 2015 TARGI PRACY W PTAK FASHION CITY!
Wielkimi krokami zbliża się III edycja Targów Pracy – odbędzie się już 28–29 marca (sobota, niedziela) 2015 roku w godzinach 10:00–17:00 w Ptak Fashion City. Na odwiedzających czekać będzie kilkudziesięciu pracodawców z Łodzi i województwa łódzkiego z ofertą nowych miejsc pracy. Targi dedykowane są osobom zainteresowanym podjęciem zatrudnienia lub zmianą dotychczasowej kariery zawodowej. Wstęp na Targi jest bezpłatny.
ZBUDUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ
Targi Pracy stanowią dla wszystkich poszukujących zatrudnienia ogromną szansę, by w jednym miejscu i czasie zapoznać się z proponowanymi ofertami i co najważniejsze, skontaktować się bezpośrednio z potencjalnymi pracodawcami. Dlatego na Targi Pracy koniecznie należy zabrać ze sobą CV (opcjonalnie portfolio), by od razu porozmawiać o warunkach pracy i swoich szansach na zatrudnienie.
We współpracę przy III edycji Targów Pracy poza pracodawcami włączyły się urzędy pracy z łódzkiego regionu (m.in. Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi, Powiatowe Urzędy Pracy: Łódź, Łódź-Wschód, Pabianice, Piotrków Trybunalski). Na Targach Pracy poszukiwani będą m.in.: doradcy klienta, graficy, konsultanci telefoniczni, specjaliści ds. komercjalizacji, specjaliści ds. dokumentacji produkcyjno-magazynowej, elektrycy, mechanicy, planiści produkcji, doradcy klienta, liderzy sprzedaży, kasjerzy, sprzedawcy, a także hostessy i modelki (więcej informacji o targach i proponowanych stanowisk pracy na stronie www.ptakexpo.com).
Podczas Targów Pracy nie zabraknie bezpłatnych warsztatów i szkoleń. Poprowadzą je specjaliści reprezentujący firmy i instytucje t.j.: Startup Factory, Social Media School, Ides, HrSolo. W czasie szkoleń, planowanych zarówno na sobotę, jak i niedzielę, dowiedzieć się będzie można m.in. jak zdobyć pracę dzięki social media, napisać profesjonalne CV, osiągnąć sukces na rozmowie kwalifikacyjnej, a także jak założyć własną firmę.
Ważność i skalę III edycji Targów Pracy docenili: Wojewoda Łódzki Jolanta Chełmińska, Marszałek Województwa Łódzkiego – Witold Stępień oraz Burmistrz Miasta Rzgów – Konrad Kobus, którzy objęli III edycję Targów Pracy Patronatem Honorowym.
TRAFIENI, ZATRUDNIENI!
Zarówno I jak i II edycja Targów Pracy cieszyła się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających. Do współuczestnictwa w obu wydarzeniach włączyło się łącznie kilkudziesięciu pracodawców, oferując łącznie ponad 800 nowych miejsc pracy! W poprzedniej edycji Targów udział wzięło ponad 50 pracodawców z wielu branż, m.in.: techniczno-budowlanej, gastronomicznej, handlowej, biurowej i modowej. Targi zakończyły się ogromnym sukcesem – frekwencja osiągnęła rekordową liczbę 4,5 tysiąca odwiedzających!
INSPIRACJA – CELE – PRACA – KARIERA
Idea Targów opiera się na dwóch podstawowych filarach. Pierwszym z nich jest pomoc osobom poszukującym pracy. Drugim – promocja i stworzenie pozytywnego wizerunku pracodawcy. Ich realizacja odbywa się w atmosferze sprzyjającej owocnym spotkaniom na linii pracodawca – pracownik. Różnorodna oferta Targów, obejmująca wiele sektorów, ukierunkowana jest zarówno na osoby bezrobotne, jak i poszukujące zatrudnienia, ale i wszystkich zainteresowanych znalezieniem bądź zmianą aktualnej pracy.
Równolegle z Targami Pracy odbywać się będzie Kiermasz Ogrodniczy. Wstęp na wszystkie imprezy jest bezpłatny.
Oferty Pracy
TARGI PRACY 28–29 marca (sobota, niedziela) 2015 Ptak Fashion City Godzina 10:00–17:00 Wstęp wolny!
Bezpłatne szkolenia i prelekcje towarzyszące III edycji Targów Pracy!
SOBOTA (28.03.)
godz. 12:00
Temat szkolenia: Jak zdobyć i stracić pracę dzięki social media?
Wstęp wolny
Prowadzący: Adrian Kornacki, Andrzej Haczykowski – Social Media School
Szkolenie poprowadzą Adrian Kornacki i Andrzej Haczykowski
Andrzej Haczykowski – pasjonat nowych mediów oraz szeroko pojętego marketingu i biznesu. Doświadczenie zawodowe zdobywał w agencji social mediafaceADDICTED, organizacjach studenckich oraz pozarządowych. Praktyk w zakresie działań marketingowych w social media. Fan Internetu oraz tematyki samorozwojuW Social Media School odpowiedzialny za marketing i sprzedaż.
Adrian Kornacki – związany z agencjami interaktywnymi: faceADDICTED, OS3 oraz Fenomem, gdzie pracował przy projektach dla takich marek jak:Plus, Cyfrowy Polsat, Philips, Wizz Air, Grant’s, Hasbro czy Kompania Piwowarska Organizował Czwartkowe Spotkania Social Media w Łodzi. W Social Media School odpowiada za merytorykę i organizację szkoleń.
Social Media School – firma powstała z pasji oraz wiedzy dotyczącej mediów społecznościowych, rzetelnie przekazująca informacje o możliwościach social media. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu działań marki na Facebooku oraz wykorzystaniu innych najpopularniejszych kanałów komunikacji marketingowej. Profesjonalne przygotowanie kampanii w social media przynosi wymierne rezultaty sprzedażowe oraz korzyści wizerunkowe. Podczas szkoleń przekazywana jest kompletna wiedza; składa się na to spojrzenie teoretyczne oraz praktyczne, dzięki czemu każdy uczestnik nie tylko poznaje narzędzia mediów społecznościowych, ale również potrafi wykorzystać je w praktyce.
godz. 13:45
Temat szkolenia: Jak pozyskać pracę u wymarzonego pracodawcy?
Wstęp wolny
Prowadzący: Liza Stolarczyk – Human Resources Solutions
Szkolenie poprowadzi pani Liza Stolarczyk – Biznes Partner HR z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu obszarem HR w międzynarodowych firmach, jak również „kadrami” w małych organizacjach. Tworzy i modyfikuje struktury organizacyjne, pozyskuje nowych pracowników, buduje zespoły, prowadzi innowacyjne projekty rekrutacyjne.
Obecnie jako samodzielny partner biznesowy świadczy usługi rekrutacyjne, opracowuje dokumenty wewnętrzne, związane z obszarem personalnym, organizuje praktyki, szkolenia i staże. Prowadzi warsztaty rynku pracy dla studentów oraz uczestniczy w projektach mających na celu aktywizację zawodową ludzi młodych, powracających na rynek pracy jak również osób niepełnosprawnych.
W swojej pracy stawia przede wszystkim na efektywną komunikację na linii: kandydat – rekruter – klient. Od ponad 3 lat jest aktywnym członkiem grupy BNI Connectors w Łodzi, obecnie Prezesem Grupy. Należy do Regionalnego Związku Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan w Łodzi.
NIEDZIELA (29.03.)
godz. 12:00
Temat szkolenia: Nie chowaj swoich pomysłów do szuflady. Testuj je!
Wstęp wolny
Prowadzący: Tomasz Tomczak – Startup Factory
Czy zainwestowałeś kiedy w projekt, który okazał się niewypałem? Poświęciłeś miesiące swojego cennego czasu na dopracowywanie produktu, którego nikt nie chciał kupić? Przekonaj się jak nie marnując czasu ani środków finansowych sprawdzić, czy Twój pomysł na biznes jest wart zrealizowania!
Szkolenie poprowadzi pan Tomasz Tomczak – od prawie 3 lat związany ze środowiskiem startupów. Pełnił funkcję Dyrektora w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości w Łodzi, a obecnie Założyciel Startup Factory, gdzie pomaga startupom testować pomysły biznesowe. Praktyk w zakresie metodologii rozwoju produktu Lean Startup i Customer Development. W wolnych chwilach prowadzi blog o tej tematyce. Od niedawna odpowiada również za proces rozwoju produktu w Rodie Electrons.
Startup Factory – firma, która pomaga wcielać nowe pomysły w życie. Zajmuje się testowaniem i weryfikowaniem pomysłów na biznes, po to aby jej klienci mogli zwiększyć prawdopodobieństwo odniesienia sukcesu na rynku oraz zaoszczędzić swój cenny czas i pieniądze.
godz. 13:45
Temat szkolenia: Skuteczna rozmowa kwalifikacyjna
Wstęp wolny
Prowadzący: Wirginia Gostomczyk-Urbańska – IDES Consultants Polska
Szkolenie poprowadzi pani Wirginia Gostomczyk-Urbańska – absolwentka m.in. Uniwersytetu Jean Moulin Lyon III oraz Uniwersytetu Łódzkiego DESS Diplôme des Etudes Supérieurs Spécialisé.
Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w branży zarządzania zasobami ludzkimi, Dyrektor Personalny, Project Manager, Coach. Karierę zawodową rozpoczęła w dziale HR grupy Brandt. W 1996 roku utworzyła polski oddział IDES Consultants. Wykładowca w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, kierownik projektów z zakresu doradztwa personalnego i organizacyjnego w przedsiębiorstwach międzynarodowych i polskich. Członek Kapituły Certyfikacji Managerów województwa.
Pomysłodawca i realizator idei wymiany doświadczeń za zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w ramach „Klubu HR”. 18 edycji projektu w ciągu 4 lat. Autor merytoryczny komputerowego programu IDDEAL System do oceny pracownika, rozwoju kompetencji. Współautor artykułów w dziedzinie rozwoju zasobów ludzkich i idei uczenia się przez całe życie (LLL). Prezes IDES Consultants Polska Sp. z o.o.
IDES Consultants Polska Sp. z o.o. jest firmą doradczą z międzynarodowymi doświadczeniami, skutecznie działającą na rynku polskim od 1996 roku. Celem działania firmy IDES jest efektywna współpraca z firmami ukierunkowana na osiąganie sukcesu poprzez dobór wykwalifikowanego personelu, jego dalszy rozwój i wzbogacanie umiejętności zawodowych. Skutecznie realizuje projekty z zakresu rekrutacji, szkoleń, oceny okresowej pracowników, opisów i wartościowania stanowisk pracy, systemów wynagrodzeń, bilansów kompetencji, development center, assessment center. Metody stosowane przez IDES poparte są wieloletnią praktyką i szeroką wiedzą z zakresu doradztwa.
Firma IDES:
Przeszkoliła ponad 19000 osób w 360 organizacjach;
Zrekrutowała ponad 1300 osób na stanowiska średniego i wyższego szczebla;
Przeprowadziła bilanse kompetencji dla 2000 osób.
Więcej: Ptak Expo
SOBOTA (28.03.)
godz. 12:00
Temat szkolenia: Jak zdobyć i stracić pracę dzięki social media?
Wstęp wolny
Prowadzący: Adrian Kornacki, Andrzej Haczykowski – Social Media School
Szkolenie poprowadzą Adrian Kornacki i Andrzej Haczykowski
Andrzej Haczykowski – pasjonat nowych mediów oraz szeroko pojętego marketingu i biznesu. Doświadczenie zawodowe zdobywał w agencji social mediafaceADDICTED, organizacjach studenckich oraz pozarządowych. Praktyk w zakresie działań marketingowych w social media. Fan Internetu oraz tematyki samorozwojuW Social Media School odpowiedzialny za marketing i sprzedaż.
Adrian Kornacki – związany z agencjami interaktywnymi: faceADDICTED, OS3 oraz Fenomem, gdzie pracował przy projektach dla takich marek jak:Plus, Cyfrowy Polsat, Philips, Wizz Air, Grant’s, Hasbro czy Kompania Piwowarska Organizował Czwartkowe Spotkania Social Media w Łodzi. W Social Media School odpowiada za merytorykę i organizację szkoleń.
Social Media School – firma powstała z pasji oraz wiedzy dotyczącej mediów społecznościowych, rzetelnie przekazująca informacje o możliwościach social media. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu działań marki na Facebooku oraz wykorzystaniu innych najpopularniejszych kanałów komunikacji marketingowej. Profesjonalne przygotowanie kampanii w social media przynosi wymierne rezultaty sprzedażowe oraz korzyści wizerunkowe. Podczas szkoleń przekazywana jest kompletna wiedza; składa się na to spojrzenie teoretyczne oraz praktyczne, dzięki czemu każdy uczestnik nie tylko poznaje narzędzia mediów społecznościowych, ale również potrafi wykorzystać je w praktyce.
godz. 13:45
Temat szkolenia: Jak pozyskać pracę u wymarzonego pracodawcy?
Wstęp wolny
Prowadzący: Liza Stolarczyk – Human Resources Solutions
Szkolenie poprowadzi pani Liza Stolarczyk – Biznes Partner HR z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu obszarem HR w międzynarodowych firmach, jak również „kadrami” w małych organizacjach. Tworzy i modyfikuje struktury organizacyjne, pozyskuje nowych pracowników, buduje zespoły, prowadzi innowacyjne projekty rekrutacyjne.
Obecnie jako samodzielny partner biznesowy świadczy usługi rekrutacyjne, opracowuje dokumenty wewnętrzne, związane z obszarem personalnym, organizuje praktyki, szkolenia i staże. Prowadzi warsztaty rynku pracy dla studentów oraz uczestniczy w projektach mających na celu aktywizację zawodową ludzi młodych, powracających na rynek pracy jak również osób niepełnosprawnych.
W swojej pracy stawia przede wszystkim na efektywną komunikację na linii: kandydat – rekruter – klient. Od ponad 3 lat jest aktywnym członkiem grupy BNI Connectors w Łodzi, obecnie Prezesem Grupy. Należy do Regionalnego Związku Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan w Łodzi.
NIEDZIELA (29.03.)
godz. 12:00
Temat szkolenia: Nie chowaj swoich pomysłów do szuflady. Testuj je!
Wstęp wolny
Prowadzący: Tomasz Tomczak – Startup Factory
Czy zainwestowałeś kiedy w projekt, który okazał się niewypałem? Poświęciłeś miesiące swojego cennego czasu na dopracowywanie produktu, którego nikt nie chciał kupić? Przekonaj się jak nie marnując czasu ani środków finansowych sprawdzić, czy Twój pomysł na biznes jest wart zrealizowania!
Szkolenie poprowadzi pan Tomasz Tomczak – od prawie 3 lat związany ze środowiskiem startupów. Pełnił funkcję Dyrektora w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości w Łodzi, a obecnie Założyciel Startup Factory, gdzie pomaga startupom testować pomysły biznesowe. Praktyk w zakresie metodologii rozwoju produktu Lean Startup i Customer Development. W wolnych chwilach prowadzi blog o tej tematyce. Od niedawna odpowiada również za proces rozwoju produktu w Rodie Electrons.
Startup Factory – firma, która pomaga wcielać nowe pomysły w życie. Zajmuje się testowaniem i weryfikowaniem pomysłów na biznes, po to aby jej klienci mogli zwiększyć prawdopodobieństwo odniesienia sukcesu na rynku oraz zaoszczędzić swój cenny czas i pieniądze.
godz. 13:45
Temat szkolenia: Skuteczna rozmowa kwalifikacyjna
Wstęp wolny
Prowadzący: Wirginia Gostomczyk-Urbańska – IDES Consultants Polska
Szkolenie poprowadzi pani Wirginia Gostomczyk-Urbańska – absolwentka m.in. Uniwersytetu Jean Moulin Lyon III oraz Uniwersytetu Łódzkiego DESS Diplôme des Etudes Supérieurs Spécialisé.
Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w branży zarządzania zasobami ludzkimi, Dyrektor Personalny, Project Manager, Coach. Karierę zawodową rozpoczęła w dziale HR grupy Brandt. W 1996 roku utworzyła polski oddział IDES Consultants. Wykładowca w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, kierownik projektów z zakresu doradztwa personalnego i organizacyjnego w przedsiębiorstwach międzynarodowych i polskich. Członek Kapituły Certyfikacji Managerów województwa.
Pomysłodawca i realizator idei wymiany doświadczeń za zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w ramach „Klubu HR”. 18 edycji projektu w ciągu 4 lat. Autor merytoryczny komputerowego programu IDDEAL System do oceny pracownika, rozwoju kompetencji. Współautor artykułów w dziedzinie rozwoju zasobów ludzkich i idei uczenia się przez całe życie (LLL). Prezes IDES Consultants Polska Sp. z o.o.
IDES Consultants Polska Sp. z o.o. jest firmą doradczą z międzynarodowymi doświadczeniami, skutecznie działającą na rynku polskim od 1996 roku. Celem działania firmy IDES jest efektywna współpraca z firmami ukierunkowana na osiąganie sukcesu poprzez dobór wykwalifikowanego personelu, jego dalszy rozwój i wzbogacanie umiejętności zawodowych. Skutecznie realizuje projekty z zakresu rekrutacji, szkoleń, oceny okresowej pracowników, opisów i wartościowania stanowisk pracy, systemów wynagrodzeń, bilansów kompetencji, development center, assessment center. Metody stosowane przez IDES poparte są wieloletnią praktyką i szeroką wiedzą z zakresu doradztwa.
Firma IDES:
Przeszkoliła ponad 19000 osób w 360 organizacjach;
Zrekrutowała ponad 1300 osób na stanowiska średniego i wyższego szczebla;
Przeprowadziła bilanse kompetencji dla 2000 osób.
Więcej: Ptak Expo