Targi w Japonii 2016
Targi w Japonii 2016

SUPERMARKET TRADE SHOW (SMTS) 10-12 lutego 2016 Tokio
Supermarket Trade Show (SMTS) to największe w Japonii targi spożywcze skierowane do kręgów biznesowych, których celem jest prezentacja produktów firm spożywczych przedstawicielom japońskich i zagranicznych supermarketów spożywczych oraz innych firm
działających w branży detalicznej sprzedaży produktów spożywczych.
Organizator targów, Nowe Japońskie Stowarzyszenie Supermarketów (NSAJ), skupia 400 firm, które są odpowiedzialne za zarządzanie 6
200 supermarketów w Japonii, oraz 750 członków wspierających (hurtownie spożywcze, producenci żywności i inne firmy związane z branżą
spożywczą). NSAJ jest instytucją współpracującą z japońskim Ministerstwem Gospodarki, Handlu i Przemysłu (METI).
W 2014 r. podczas targów SMTS obecne były 1402 firmy i instytucje prezentujące swoje produkty na 2723 stanowiskach oraz 74 firmy z 12 krajów zagranicznych (Australia, Belgia, Brazylia, Chiny, Dania, Indonezja, Korea Południowa, Polska, Hiszpania, Tajwan, Tajlandia i USA), które wystawiały się na 110 stoiskach.
Źródło informacji: pdfJapoński rynek rolno-spożywczy
Agencja Rynku Rolnego wspólnie z Wydziałem Promocji Handlu i Inwestycji w Tokio (WPHI) organizuje podczas jubileuszowej 50 edycji
targów SMTS - Supermarket Trade Show odbywających się w dniach 10 - 12.02.2016 w Tokio stoisko narodowe do użytku wspólnego przez wszystkich uczestników misji.
Więcej: pdfSMTS Show Report 2015
Supermarket Trade Show (SMTS) to największe w Japonii targi spożywcze skierowane do kręgów biznesowych, których celem jest prezentacja produktów firm spożywczych przedstawicielom japońskich i zagranicznych supermarketów spożywczych oraz innych firm
działających w branży detalicznej sprzedaży produktów spożywczych.
Organizator targów, Nowe Japońskie Stowarzyszenie Supermarketów (NSAJ), skupia 400 firm, które są odpowiedzialne za zarządzanie 6
200 supermarketów w Japonii, oraz 750 członków wspierających (hurtownie spożywcze, producenci żywności i inne firmy związane z branżą
spożywczą). NSAJ jest instytucją współpracującą z japońskim Ministerstwem Gospodarki, Handlu i Przemysłu (METI).
W 2014 r. podczas targów SMTS obecne były 1402 firmy i instytucje prezentujące swoje produkty na 2723 stanowiskach oraz 74 firmy z 12 krajów zagranicznych (Australia, Belgia, Brazylia, Chiny, Dania, Indonezja, Korea Południowa, Polska, Hiszpania, Tajwan, Tajlandia i USA), które wystawiały się na 110 stoiskach.
Źródło informacji: pdfJapoński rynek rolno-spożywczy
Agencja Rynku Rolnego wspólnie z Wydziałem Promocji Handlu i Inwestycji w Tokio (WPHI) organizuje podczas jubileuszowej 50 edycji
targów SMTS - Supermarket Trade Show odbywających się w dniach 10 - 12.02.2016 w Tokio stoisko narodowe do użytku wspólnego przez wszystkich uczestników misji.
Więcej: pdfSMTS Show Report 2015
Japońska Organizacja Handlu Zagranicznego JETRO jest semi-rządową organizacją powołaną przez rząd japoński w 1958 r. w celu promocji japońskiego eksportu za granicą. W obecnych czasach działalność JETRO koncentruje się na przyciąganiu zagranicznych inwestycji do Japonii oraz wspieraniu japońskich firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw w ich globalnej działalności eksportowej. Sieć biur JETRO obejmuje 37 regionalnych placówek w Japonii oraz 73 biura zagraniczne zlokalizowane w 55 krajach świata (stan z kwietnia 2013 r.).
|
|
Aktualności
USA i Japonia najbardziej rokujące rynki dla eksportu produktów mleczarstwa - PortalSpozywczy.pl
|
Opracowanie na temat rynku rolno-spożywczego w Japonii. Perspektywy dla polskich firm - WPHI Tokio
Rynek produktów kosmetycznych w Japonii. Wejście na rynek i promocja marki/produktu - WPHI Tokio
|