Targi Education & Fun 2015
Pierwsze Międzynarodowe Targi Education&Fun odbędą się na terenie Warsaw Expo w dniach 24-26 kwietnia 2015 roku.
Wiodącymi tematami Targów Education&Fun są Targi Świat Dziecka, Targi Edukacyjne, Targi Parki Rozrywki oraz Targi Słodkości. Impreza przeznaczona jest dla wystawców z 34 branż (wymienionych w punkcie 2) i adresowana do klientów biznesowych powiązanych z daną tematyką oraz klientów indywidualnych. Ofercie wystawienniczej targów towarzyszyć będą konferencje tematyczne, seminaria szkoleniowe i panele dyskusyjne. Dzięki temu Targi będą niewątpliwą atrakcją zarówno biznesową – dla wystawców i ich kontrahentów, jak i rozrywkową – dla wszystkich odwiedzających.
Targi zorganizowane są w nowo powstałym obiekcie – Warsaw Expo.
Dla Wystawców Organizatorzy przygotowali dodatkowe atrakcje m.in.:
Wiodącymi tematami Targów Education&Fun są Targi Świat Dziecka, Targi Edukacyjne, Targi Parki Rozrywki oraz Targi Słodkości. Impreza przeznaczona jest dla wystawców z 34 branż (wymienionych w punkcie 2) i adresowana do klientów biznesowych powiązanych z daną tematyką oraz klientów indywidualnych. Ofercie wystawienniczej targów towarzyszyć będą konferencje tematyczne, seminaria szkoleniowe i panele dyskusyjne. Dzięki temu Targi będą niewątpliwą atrakcją zarówno biznesową – dla wystawców i ich kontrahentów, jak i rozrywkową – dla wszystkich odwiedzających.
Targi zorganizowane są w nowo powstałym obiekcie – Warsaw Expo.
Dla Wystawców Organizatorzy przygotowali dodatkowe atrakcje m.in.:
- Pokazy mody dziecięcej
- Manufaktura słodyczy
- Otwarcie Miasta Dzieci
Dlaczego warto wystawić się na targach
Impreza wystawiennicza jaką są Międzynarodowe
Targi Education & Fun jest wydarzeniem
skoncentrowanym wokół szeroko pojętego przemysłu dziecięcego i
młodzieżowego wpisującego się w ogólnoświatowe trendy.
Międzynarodowe Targi Education & Fun są okazją do pozyskiwania klientów oraz zawierania biznesowych kontraktów. Zarówno tematyka targów, bogaty program imprez towarzyszących jak i atrakcyjność miejsca są gwarancją wysokiej frekwencji ze strony potencjalnych klientów. Pośród tysięcy gości targowych obecni będą specjaliści oraz eksperci cieszący się ogromnym uznaniem w branży. Wydarzenia towarzyszące targom będą filmowane, a stacje telewizyjne i prasa będą przekazywać reportaże z Targów. Informacje o Targach publikowane będą w prasie i wydawnictwach branżowych. Reportaże z targów i fotoreportaże znajdą się w specjalnych publikacjach branżowych.
Materiał informacyjny, reklamowy i zdjęciowy umieszczony będzie na stronie internetowej poświęconej targom oraz na innych stronach i portalach powiązanych z wydarzeniem. Materiały o targach publikowane będą w wydawnictwach drukowanych oraz na stronach internetowych patronów honorowych i merytorycznych Targów. Zaistnienie na takiej imprezie daje firmie wymierne korzyści marketingowe, między innymi takie jak:
Pozyskanie nowych kontaktów biznesowych
Targi skupiają ogromną ilość potencjalnych klientów, co przełoży się na zwiększenie wyników sprzedaży Wystawcy;
Ekspozycja brand’u
Udział w Targach Education & Fun daje Wystawcy możliwość zaprezentowania swojej marki i budowania wizerunku na tle największych firm – konkurentów zarówno z Polski jak i z zagranicy.
Networking
Targi Education & Fun to miejsce, w którym spotyka się bardzo duża ilość osób zainteresowanych daną tematyką, zarówno po stronie dostawców jak i odbiorców. To niewątpliwie najlepsza okazja na dyskusję o nowych trendach i koncepcjach strategicznych zarówno w stosunku do konkurentów jak i klientów.
Badanie reakcji rynku na swoje produkty
Targi to najlepsze miejsce i sposób na uzyskanie zwrotnej informacji i opinii rynkowej na temat własnej oferty, co w konsekwencji przełoży się na popyt oraz dostarczy cennych informacji dla rozwoju produktów.
Efekt tzw. „marketingu szeptanego”
Targi Education & Fun, jako pierwsza tego typu impreza w Polsce i Europie, są już oczekiwane i omawiane przez klientów, a informacje są rozpowszechnione na zasadzie „marketingu szeptanego”. Efekt ten zwiększy się po zakończeniu imprezy i będzie wzrastał przez cały rok przygotowań do kolejnej edycji.
Międzynarodowe Targi Education & Fun są okazją do pozyskiwania klientów oraz zawierania biznesowych kontraktów. Zarówno tematyka targów, bogaty program imprez towarzyszących jak i atrakcyjność miejsca są gwarancją wysokiej frekwencji ze strony potencjalnych klientów. Pośród tysięcy gości targowych obecni będą specjaliści oraz eksperci cieszący się ogromnym uznaniem w branży. Wydarzenia towarzyszące targom będą filmowane, a stacje telewizyjne i prasa będą przekazywać reportaże z Targów. Informacje o Targach publikowane będą w prasie i wydawnictwach branżowych. Reportaże z targów i fotoreportaże znajdą się w specjalnych publikacjach branżowych.
Materiał informacyjny, reklamowy i zdjęciowy umieszczony będzie na stronie internetowej poświęconej targom oraz na innych stronach i portalach powiązanych z wydarzeniem. Materiały o targach publikowane będą w wydawnictwach drukowanych oraz na stronach internetowych patronów honorowych i merytorycznych Targów. Zaistnienie na takiej imprezie daje firmie wymierne korzyści marketingowe, między innymi takie jak:
Pozyskanie nowych kontaktów biznesowych
Targi skupiają ogromną ilość potencjalnych klientów, co przełoży się na zwiększenie wyników sprzedaży Wystawcy;
Ekspozycja brand’u
Udział w Targach Education & Fun daje Wystawcy możliwość zaprezentowania swojej marki i budowania wizerunku na tle największych firm – konkurentów zarówno z Polski jak i z zagranicy.
Networking
Targi Education & Fun to miejsce, w którym spotyka się bardzo duża ilość osób zainteresowanych daną tematyką, zarówno po stronie dostawców jak i odbiorców. To niewątpliwie najlepsza okazja na dyskusję o nowych trendach i koncepcjach strategicznych zarówno w stosunku do konkurentów jak i klientów.
Badanie reakcji rynku na swoje produkty
Targi to najlepsze miejsce i sposób na uzyskanie zwrotnej informacji i opinii rynkowej na temat własnej oferty, co w konsekwencji przełoży się na popyt oraz dostarczy cennych informacji dla rozwoju produktów.
Efekt tzw. „marketingu szeptanego”
Targi Education & Fun, jako pierwsza tego typu impreza w Polsce i Europie, są już oczekiwane i omawiane przez klientów, a informacje są rozpowszechnione na zasadzie „marketingu szeptanego”. Efekt ten zwiększy się po zakończeniu imprezy i będzie wzrastał przez cały rok przygotowań do kolejnej edycji.
Zakres tematyczny targów
1.
Przedszkola i żłobki
2. Szkoły podstawowe i gimnazja 3. Szkoły ponadgimnazjalne 4. Szkoły policealne 5. Uczelnie wyższe 6. Szkoły językowe 7. Ośrodki szkoleniowe i doradcze 8. Oferta zajęć pozaszkolnych 9. Oferta edukacji ekologicznej 10. Pomoce dydaktyczne 11. Poradnie i placówki specjalistyczne |
12.
Wydawnictwa edukacyjne
13. Fundacje i stowarzyszenia 14. Zabawki 15. Odzież 16. Obuwie 17. Gry 18. Produkty spożywcze 19. Akcesoria dla dzieci 20. Wózki dziecięce 21. Foteliki samochodowe 22. Meble |
23.
Artykuły kosmetyczne i pielęgnacyjne
24. Hand made 25. Parki Linowe 26. Parki Miniatur 27. Parki Dinozaurów 28. Lunaparki i wesołe miasteczka 29. Parki Wodne 30. Place Zabaw 31. Wyposażenie 32. Produkcja słodyczy 33. Pracownie artystyczne |
Harmonogram targów
Targi
odbywają się w dniach 24-26 kwietnia 2015.
Godziny otwarcia
Dla Wystawców Dla Odwiedzających
24 kwietnia ( piątek ) 8.00-17.30 9.00-17.00
25 kwietnia ( sobota ) 8.00-17.30 9.00-17.00
26 kwietnia ( niedziela ) 8.00-16.30 9.00-16.00
Piątek 24 kwietnia jest dniem biznesowym. Możliwość wstępu na targi będą posiadali przedstawiciele firm oraz korporacji z danego sektora po uprzedniej rejestracji.
W sobotę 25 kwietnia oraz w niedzielę 26 kwietnia targi będą otwarte dla wszystkich odwiedzających. Wstęp będzie możliwy poprzez rejestrację lub zakupienie biletu.
Godziny otwarcia
Dla Wystawców Dla Odwiedzających
24 kwietnia ( piątek ) 8.00-17.30 9.00-17.00
25 kwietnia ( sobota ) 8.00-17.30 9.00-17.00
26 kwietnia ( niedziela ) 8.00-16.30 9.00-16.00
Piątek 24 kwietnia jest dniem biznesowym. Możliwość wstępu na targi będą posiadali przedstawiciele firm oraz korporacji z danego sektora po uprzedniej rejestracji.
W sobotę 25 kwietnia oraz w niedzielę 26 kwietnia targi będą otwarte dla wszystkich odwiedzających. Wstęp będzie możliwy poprzez rejestrację lub zakupienie biletu.
Plan targów
Lokalizacja
Międzynarodowe Centrum Wystawienniczo-Kongresowe Warsaw EXPO 05-830 Nadarzyn, Wolica 114 D, Al. Katowicka 62