Targi zabawek 2016
SPIELWARENMESSE Targi Gier i Zabawek 27 stycznia - 1 lutego 2016 Norymberga
Wiadomości branżowe
![]() Mattel prezentuje nową Barbie® SuperBohaterkę. 2015-02-11 Newseria.pl Podczas największych na świecie targów zabawek w Norymberdze, które odbyły się 27 stycznia, firma Mattel zaprezentowała nową Barbie® - superbohaterkę. Lalka, inspirowana postacią księżniczki Kary z najnowszej kinowej animacji ,,Barbie™ Super Księżniczki”, jest już dostępna w sklepach. Barbie® była już astronautką pracującą dla NASA, kandydatką na prezydenta Stanów Zjednoczonych, informatykiem, lekarzem pediatrą i paleontologiem, teraz została superbohaterką. W tej roli najsłynniejsza na świecie lalka obdarzona niezwykłymi mocami ma inspirować dziewczynki na całym świecie do bycia super poprzez odkrywanie i rozwijanie takich cech jak życzliwość, samodzielność czy kreatywność. ,,Fantastyczny świat, w którym superbohaterowie walczą z czarnymi charakterami, do tej pory był tworzony przede wszystkim z myślą o chłopcach. Produkując od lat zabawki dla dzieci, wiemy, że dziewczynki również chcą mieć swoją bohaterkę obdarzoną niezwykłymi mocami. Barbie® jako współczesna superbohaterka nie tylko pomaga innym i walczy ze złem, ale także pobudza wyobraźnię, uczy, czym jest zaradność, uczynność oraz prawdziwa przyjaźń” - powiedziała Danuta Leszko-Rowsell, Senior Brand Manager w Mattel Polska. Film ,,Barbie™ Super Księżniczki” trafi do amerykańskich kin 3 marca, zaś jego oficjalna premiera w Polsce odbyła się już 6 lutego. W najnowszej kinowej animacji najsłynniejsza lalka na świecie wciela się w postać współczesnej księżniczki Kary, która dzięki pocałunkowi magicznego motyla zyskuje nadprzyrodzone moce. Dziewczynki na pewno pokochają odgrywanie tej i innych historii z nową lalką Barbie®, która podczas zabawy może się zmieniać. Dziewczynki, naciskając jeden z klejnotów na sukni, mogą zmienić balową kreację w fantastyczny błyszczący strój superbohaterki. Superwygląd lalki dopełniają peleryna, wysokie różowe buty i spódniczka, czarny pas, naszyjnik oraz diadem, który pełni także rolę maski. Dziewczynki mogą bez końca zmieniać jej wygląd, bawiąc się we własne superprzygody. Nową filmową ofertę lalek Barbie® uzupełniają inne postacie oraz zwierzątka występujące w filmie ,,Barbie™ Super Księżniczki”. Zabawki są dostępne w sklepach w całej Polsce. Cena katalogowa poszczególnych modeli wynosi od 24,99 do 139,99 zł. Zabawki są przeznaczone dla dzieci powyżej 3 lat. *** O Mattel Firma Mattel powstała w Stanach Zjednoczonych z inicjatywy trzech osób, małżeństwa Ruth i Elliota Handlerów oraz Harolda „Matta” Matsona w 1945 roku. W 1959 roku narodził się sztandarowy produkt firmy – lalka Barbie®, nazwana na cześć Barbary „Barbie” Handler, córeczki założycieli Mattel i właścicielki pierwszej lalki. Dziś Mattel zatrudnia prawie 30 tysięcy osób w ponad 43 krajach świata, a produkowane przez firmę zabawki znają i kochają dzieci ponad 150 narodowości. Więcej: Newseria.pl |
Informacja prasowa 27.02.2015 Od piątku 27 lutego do zestawów Happy Meal zawitały nowe zabawki. Na najmłodszych gości restauracji czeka 8 figurek ulubionych postaci z seriali „Monster High” i „Max Steel” oraz akcesoria, dzięki którym dzieci przeniosą się w świat zabawy i interesujących wyzwań. „Monster High” to serial, który cieszy się dużą popularnością wśród dziewczynek. Każdy z odcinków porusza ważne tematy jak odkrywanie siebie, samoakceptacja i przyjaźń. W zestawach dzieci znajdą figurkę Frankie Stein oraz akcesoria do zabawy. Kolejne figurki to postaci z „Max Steel”, serialu animowanego o zdobywaniu nowych umiejętności, pracy zespołowej i przyjaźni. Nastawieni na skuteczne działanie bohaterowie wykorzystują wyobraźnię, co pozwala im przeżywać niesamowite przygody pełne akcji. Dostępne od teraz w Happy Meal figurki, pojazd i akcesoria pomogą dzieciom odkryć w sobie bohatera. W każdym zestawie najmłodsi goście restauracji znajdą jedną z ośmiu niepowtarzalnych zabawek – cztery z serii „Monster High” i cztery z serii „Max Steel”. Wyjątkowy Naszyjnik – ma aż pięć zawieszek Monster High! A 12 papierowych dysków pomoże Ci sprawić, by był wyjątkowy. Figurka Frankie Stein – minifigurka ma włosy, które możesz dowolnie stylizować. Dzięki dołączonym naklejkom zmienisz jej wygląd jeszcze bardziej. Stylowa Torba Monster High – podkreśla Twój niezwykły styl! Dodaj naklejki i udekoruj ją, jak lubisz! Ozdób papierowy kartonik swoim imieniem, a następnie włóż go w specjalne miejsce z przodu torby. Opaski Przyjaźni Monster High – dwie stylowe bransoletki, które można połączyć w jedną lub podarować komuś w dowód przyjaźni. Zestaw Bojowy Cytro – to trzy elementy zbroi, które możesz wykorzystać, by przygotować do boju swojego bohatera. Zdecyduj, gdzie je umieścisz. Opaska Mocy Max Steel – użyj jej do tajnej misji. Naciśnij guzik i odblokuj skrzydła, pod którymi znajduje się sekretny, zmieniający się obrazek. Turbotransformacja – masz do dyspozycji cztery koła i dwa pojazdy do wyboru. Przyczep wszystkie cztery koła do samochodu albo tylko dwa do motocykla. Dzięki niemu masz szansę zbudować swój pojazd i pozwolićl mu ruszyć w drogę! Zestaw Bojowy Maxa Steela – figurka jest już prawie gotowa do boju! Dopasuj tylko właściwą zbroję do pojedynku, wybierając jedną spośród trzech dostępnych. Happy Meal® to zestaw przygotowany z myślą o najmłodszych gościach McDonald’s. Rodzice mogą wybierać dla swoich dzieci spośród 156 możliwych kombinacji produktów spożywczych, by jak najlepiej dostosować posiłek do ich potrzeb i upodobań. Np. frytki mogą zastąpić owocogurtem lub pomidorkami koktajlowymi, a napoje gazowane sokami bądź wodą. Zestaw dziecięcy dostępny jest też w wersji śniadaniowej. W skład każdego zestawu Happy Meal wchodzi również jabłko oraz oczywiście zabawka. Z reguły są to ulubieni dziecięcy bohaterowie i postaci ze znanych produkcji kinowych. Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska https://www.facebook.com/McDonaldsPolska i www.mcdonalds.pl. Więcej: Monster High™ i Max Steel™ już od dziś w zestawach Happy Meal®! www.mcdonalds.pl Dzieciom do 3. roku życia rodzice najchętniej kupują zabawki edukacyjne, starszakom – lalki, samochody i gry.
2014-12-12 Newseria.pl Z badań TNS Polska wynika, że większość polskich dzieci w tym roku dostanie pod choinkę 3-4 prezenty. Zwykle będzie to jeden upominek od rodziców, a pozostałe – od innych osób. Połowa maluchów marzy o zabawkach, a opiekunowie stawiają na takie, które nie tylko bawią, lecz przede wszystkim uczą. – Zakupy świątecznych prezentów są dużym wyzwaniem dla rodziców. Trzeba do nich bardzo mądrze podejść, tak żeby dziecko było zadowolone i żeby rodzice mieli poczucie, że dali dziecku coś, do czego są przekonani, co nie będzie to tylko zabawką, która za chwilę zostanie rzucona w kąt – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Marek Łebek, PR & marketing manager sieci sklepów Smyk. Dzieciom do 3. roku życia zabawki najczęściej wybierają rodzice, bo maluchy nie są w stanie precyzyjnie określić, co im się najbardziej podoba. Dlatego też dorośli polegają na własnej wiedzy o potrzebach dziecka i sami starają się dopasować odpowiedni prezent. Dużym zainteresowaniem cieszą się zabawki edukacyjne. – Rodzice są teraz bardziej świadomi tego, że zabawka ma nie tylko bawić, lecz także uczyć dzieci. Zwracają uwagę na to, żeby zabawka pomagała dziecku poznawać świat, żeby była coraz bardziej interaktywna. Świetnym przykładem takich zabawek są na przykład sortery, gdzie dziecko dopasowuje kształty do odpowiednich otworów. Są także pluszaki, które opowiadają bajki, tańczą, śpiewają albo nawet reagują na dotyk dziecka w różny sposób – podkreśla Marek Łebek. W badaniach TNS Polska 76 proc. rodziców deklaruje, że zna marzenia swoich dzieci, a 95 proc., że zamierza je spełnić. Przy zakupie świątecznych prezentów opiekunowie dzieci w wieku od 3 do 5 lat często kierują się reklamami. – Po 3. roku życia zaczynają się problemy, bo wtedy dzieci są już bardziej świadome swoich nie tyle potrzeb, ile marzeń, w związku z czym już potrafią się upominać o to, co chciałyby dostać na prezent. I wtedy ten wybór jest trudny, bo często jest tak, że dzieciom, zwłaszcza tym najmłodszym, podobają się zabawki niedostosowane do ich wieku, a rodzice muszą zadbać nie tylko o to, żeby zabawka spełniła oczekiwania ich maluchów, lecz także o to, żeby nie była dla nich niebezpieczna – mówi Marek Łebek. Z badań wynika, że List do Świętego Mikołaja pisze połowa dzieci w wieku od 6 do 8 lat. Najczęściej marzą o zabawkach, sprzęcie elektronicznym i grach. – W tym wieku powoli zaczynają się kształtować inne potrzeby dziewcząt i chłopców. Wygląda to w ten sposób, że większość małych dziewczynek chciałaby mieć swojego zwierzaczka lub swoją lalkę, a większość chłopców chciałaby mieć wyścigówkę, tor wyścigowy albo statek kosmiczny – tłumaczy Marek Łebek. Rodzice nie są w stanie spełnić marzeń dzieci głównie z powodów finansowych. Część opiekunów uważa też, że wymarzone prezenty ich dzieci są niepotrzebne lub maluchy jeszcze do nich nie dorosły. Więcej: Newseria.pl |